maandag 5 mei 2014

Spurrewubsie is back in business!! Grote give away op komst!!

Zoals je daarnet in mijn vorig blogbericht kon lezen, is spurrewubsie back in business.

En hoe?
Met een super give away!

Sinds februari ligt mijn blog stil. 
En er kunnen waarschijnlijk nog mensen beamen dat als je uit de routine bent, dat het moeilijk is om de draad weer op te nemen. 

Na begin februari hadden we in de weken die volgden geen reden meer om te feesten. Het werd duidelijk - waar we al langer voor vreesden - dat mijn schoonmama de strijd tegen kanker aan het verliezen was. 
Als ik naaide, dan had ik geen zin gezien de situatie om daar mooie foto's voor mijn blog van te nemen. 

Haar gezondheid verslechterde met de dag. Tot woensdag 5 maart 17u50, waar Astrid voor eeuwig en altijd 65 jaar bleef. 

Astrid, we missen je nog elke dag!


De weken gingen voorbij en alhoewel het gemis voor altijd blijft, de routine kwam terug in ons leven. Ik ben niet gestopt met naaien, maar de routine voor het bloggen kwam niet terug. 

Tot ik mee ging op het ge(s)tikte wijvenweekend!
Na een weekend met 18 vrouwen, waaronder 16 bloggers kwam de zin om te bloggen terug. 
Maar ik wil niet zomaar terugkomen.
Om mijn terugkomst in de blogwereld samen met jullie te vieren en om jullie mijn eerdere creaties niet te onthouden ga ik vanaf eind deze week gedurende 2 weken elke dag een blogbericht plaatsen. 
Op oneven dagen wordt dit gekoppeld met een give away, op de even dagen wordt de winnaar bekend gemaakt. 

DUS

Dag 1 = blogbericht 1 + give away 1
Dag 2 = blogbericht 2 + uitslag give away 1 
Dag 3 = blogbericht 3 + give away 2
Dag 4 = blogbericht 4 + uitslag give away 2
Dag 5 = ... 

 Wat valt er al zeker te winnen?
  • Stoffen van soft cactus
  •  Stoffen in zowel katoen als tricot geschonken door fino in fondo. Waarvoor dank Sofie!
  • Een clutch met het patroon van Elisanna
  • Meerdere kant en klare pakketjes om de clutch van Elisanna te naaien (geknipt, bekleefd met vlieseline, rits en paspel)
  • Set kussens
  • ...

Dus, hou mijn blog in het oog want eind deze week ongeveer gaan we van start!

Tot dan!

Groetjes Sofie van Spurrewubsie!





29 opmerkingen:

  1. blij dat je terug bent! En trouwens een héél erg mooie foto van je schoonmoeder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk sofie! Ben al benieuwd. Ga er mij ook eens terug moeten achter zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! Welkom terug en nog veel sterkte bij het veel te vroege verlies van je schoonmama. Het zag er een lieve vrouw uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug! Ik wist het niet van je schoonma. Sterkte nog. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik voel met je mee voor het verlies van je schoonmama. Het is raar, maar op de ene of de andere manier gaat alles gewoon door hé....
    Welkom terug !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iemand verliezen die je dierbaar is kruipt in je koude kleren .... veel sterkte met het verlies.
    Happy come-back op je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug! Maar ook nog veel sterkte om dit verlies te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. amai, wat een planning! :-)
    Welkom terug (maar ik ben diegene die ook niet zoveel blogde en wil er ook inkomen ik zoek nog een goei planning :-) tips?? )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stuur je dan eens een pb'tje 😜

      Verwijderen
    2. laat die tips maar komen hoor ;-)
      ik geloof dat ik hetzelfde ben als jou zonder opgeruimd huis kan ik het niet. Het enige verschil hier, ik krijg het hier precies niet opgeruimd. Ik kan het plannen niet zo goed blijkbaar :-(

      Verwijderen
    3. Uw schoonmoeder hare foto is zo mooi, ze staat er heel knap op, ik wist niet dat ze nog zo jong was.

      Verwijderen
  9. Je zou van minder geen goesting meer hebben om te bloggen... ik vind het jammer dat jullie -zo vroeg- afscheid moesten nemen.
    Ik was blij je vorige week nog eens te zien, en kijk al uit naar alle foto's van je naaisels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom terug! En heel veel sterkte want, al gaat het leven gewoon door, zo iets verwerk je niet zomaar eventjes snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte Sofie! Ik kijk al uit naar je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom terug!! Probeer alle mooie herinneringen aan je schoonmama een warm plaatsje in je hart te geven en ik weet zeker dat ze in heel veel kleine dingen nog altijd een beetje bij jullie is!
    Lieve groet,
    Els (alias Victorine)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat jij ook terug in het blogwereldje zit. Welkom terug zou ik zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. amaai, dat is er pas invliegen zeg. ik kijk er naar uit om deel te nemen. Ik ben beginnen bloggen toen mijn moeder slecht werd van kanker. ze overleefde het één keer maar de tweede keer werd fataal. 60 is ze geworden. Ik wens jullie sterkte. groeten katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een verhaal waar je even stil van wordt! Veel sterkte nog voor jou en je familie. Toch ook blij dat je terug in blogland bent, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel sterkte Sofie. Zulke dingen zouden niet mogen gebeuren op die leeftijd...

    En veel plezier met het bloggen! Ik kijk uit naar je give aways, maar net zoveel naar je organiseertips ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel sterkte! Ik weet denk ik wel hoe je je voelt. Mijn schoonvader is twee weken geleden op 65-jarige leeftijd onverwachts gestorven. Afscheid moeten nemen is nooit ok.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. is't nog niet eind van de week????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zondag is't einde van de week he 😜
      Ik ben klaar hoor, maar ik wacht op foto's van de shoot... Vandaar...

      Verwijderen
  19. Ben ik nu ook een volger? :) Succes met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het zal inderdaad moeilijk geweest zijn, om iemand dierbaars te moeten missen.... Toch blij je blog ontdekt te hebben! Wat maak je mooie dingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen