zondag 8 december 2013

De Jackie mantel: een must have patroon!

Me happy, want ik mocht het mantelpatroon van IeneMiene testen. 
En waarom me happy?? 
Omdat het een prachtig patroon is! 
Een elegant, mooi en toch eenvoudig te maken patroon.
Je krijgt er een super uitgebreide en een duidelijke geïllustreerde fotohandleiding bij,
het kan gewoon niet misgaan.

DUS: getest en absoluut goedgekeurd!!

Met een speciale dank aan mijn tante - hobbyfotografe Martine Dubois - voor het maken van de mooie foto's!























De wol, voering en matelasse (voor de binnenkant van de mouwen) komt van in de beer in Harelbeke. 
Het katoentje in de zakken en voor het lusjekomt van van Ella en Basiel.



 


Het patroon is binnenkort verkrijgbaar!!!
Dit vanaf maatje 86 tem maatje 140. 

Andere voorbeelden van de Jackie mantel zijn te bewonderen bij Toertjes&pateekes en Ballétoile.



16 opmerkingen:

  1. Supermooi resultaat!!! Bedankt voor het testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat patroontje staat hier al genoteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleur echt prachtig!! Het mooiste Jackietje dat ik al heb zien passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!!! Hier ligt het patroontje te wachten op de kerstvakantie om getest te worden en kan al bijna niet wachten als ik jouw mooie versie zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je het gezien op de blog van iene miene. Het patroon staat te koop en uw mooie dochter staat met de mooie jas op de voorkant van het patroon. Hoe cool is dat zeg! Trots in uw plek.

    BeantwoordenVerwijderen