zaterdag 17 augustus 2013

Wie doe ik hier een plezier mee?

Vorig jaar maakte ik een a-lijn rokje à la madame Zsa Zsa. Ik maakte deze in mijn favoriete stofje nl de blossom van Hamburger Liebe. Jammer genoeg was het wat aan de kleine kant - maat 6 jaar - maar ze droeg het toch. Toen de rits het begaf (zwakke rits of er niet goed in gestoken vanwege mijn kant, ;-) dat laat ik nog open), had ik geen tijd meer - lees geen zin meer - om een rokje dat bijna te klein was te herstellen.

Omdat ik het nog altijd een mooi rokje vindt, daarom volgende vraag: wie wil dit rokje gratis toegestuurd krijgen om er zelf een nieuwe rits in te stoppen? Ik vraag enkel de eerlijkheid dat het rokje een rokje blijft, ik kan er zelf bv ook een etui uit knippen maar dat is veel te jammer voor dit mooie rokje...






9 opmerkingen:

  1. Lene wordt zondag vijf, dus ik wil het wel voor volgend jaar! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hier twee smalle sprieten ; de oudste wordt volgende week 8, maar past in 5-6 jaar ; de jongste wordt in oktober 6 , en heeft een klein beetje meer volume dan haar grote zus ... Ik wil me graag wagen aan een nieuwe rits! Zo'n prachtrokje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn prinses is nog maar 2,5 (maat 98) jammer want het is echt een geweldig mooi exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat wil ik wel! De dochter heeft een 110, zou het passen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooi stofje hé! Ik zou het wel willen voor mijn dochter, maar ze is nog maar een jaartje oud, dus dan zou het nog een paar jaar in de kast moeten liggen, dat is ook wel zonde hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, zeer mooi stofje.. en oranje en bloemen, twee favorieten van mijn 5 jarige dochter.... hier zal het alvast geapprecieerd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een knap rokje! Met een dochter van 6, een nichtje van 4, een dochter van 3, een nichtje van 2 en een dochter van 1 kandidaten genoeg die smeken om een nieuwe rits! Dus ons zou je er een groot plezier met doen!!!

    http://wolligewolkjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alfonsiene, je bent de winnaar van het rokje!!
    Je mag je adres sturen naar stefaan.tant@telenet.be en het rokje komt jouw richting uit.
    Gr Sofie!

    BeantwoordenVerwijderen