maandag 1 juni 2015

En de winnaar is...

We gaan er niet veel spel van maken...
Ik ga niet zeveren...
Ik ga het kortste en leukste blogbericht ooit schrijven.
Want ik mag deze week de grote goodiebag opsturen 
:-)

Ik ging naar de plaatselijke slager om de zak te wegen.
Want ik stond er natuurlijk niet bij stil dat mijn weegschaal
per 100 gram weegt, terwijl iedereen hier per 5 gram gokte.
Gelukkig werd dat probleem vlug opgelost.


De zak weegt welgeteld 6255 g

En wie zat er het dichtste bij???
Een oude bekende naar mijn gedacht.

Proficiat Lesley Van Hees!!!


 
 
Hier wordt elke naaister blij van! Ik gok op 6kg213 , ik zou ervan genieten tot het laatste stukje is uitgepakt. En dan volle bak aan de slag met al dat leuks!



 Lesley, stuur je je gegevens door naar 
stefaan.tant@telenet.be

Groetjes Sofie van Spurrewubsie!




7 opmerkingen:

  1. Jij maakt mijn dag goed! Joepie!!!! Superblij ben ik hiermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaar! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan lesley...Ik zat er een half pond naast

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whoooe, ik was precies ook wel close deze keer. Niet getreurd, proficiat aan de winnaar! En ik vond mijn zoommaatje terug, dus naaien kan nog steeds :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Lesley en veel plezier ermee :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dikke Proficiat Aan de winnaar. dat was een toffe giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen