donderdag 10 oktober 2013

Nu mag het koud worden...

... maar liever niet :-)
Emma haar eerste nieuw winterkleedje is af. Ik maakte vorig jaar al hetzelfde model, nl de Heidi en Finn Cowler Neck dress. Het patroon gaat maar tot 6 jaar, dus 'me happy' toen mijn naailerares zei dat het een kleine moeite was om het patroon te vergroten.

Er gaan nog zo'n kleedjes van onder de naaimachine rollen, want het is een heel simpel en mooi patroon, ideaal om naar school te gaan (hup, een souspull en kousenbroek eronder en ze zijn gekleed).


Stof: Tricot van Hamburger Liebe
Patroon: Heidi en Finn cowler neck dress

10 opmerkingen:

  1. Koud zal niet meer gelijk staan met 'grijs en miezerig', Emma fleurt de winterdag op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! er staat er hier ook nog ene op het programma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera voor mooi en simpel! Het wordt een fleurige herfst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuke jurk.
    Zou nog mooi zijn op volwassen formaat ook ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een gelijkaardig patroontje gekocht dat Ienemiene maakte. Yoke Overeem tekende dit uit op basis van het kleedje van Ienemiene. Het patroon ligt klaar, maar de kindjes gaan altijd voor he :-)

      Verwijderen
  5. Heel mooi, die ga ik zeker ook nog maken!

    BeantwoordenVerwijderen